Strony

25 listopada, 2023

Ajka Bajka Bałałajka

 

Ajce, Bajce, Synogarlicy, jednej z z postaci krynicy intelektu

Agato z początkiem zimy

Zasiałaś w mym sercu lato

Ja  i mój duch tu mówimy

Właśnie kochamy  Cię za to

Przypomnę

Odezwałaś się pierwszy raz komentarzem do wiersza Agata- Forum Onet. Ja się postarzałem Ty jesteś w pełni kwitnąca.

 

 

AGATA

(Co wyniknąć może z sączenia napoju firmowego)

Na łajbie się kołysałem
sączyłem napój firmowy
gdy cichy szept usłyszałem
co wychynął z mojej głowy
Powiedz ty , jaką masz duszę?
głos z wewnątrz cicho zapytał,
ach ! - nie wiem, dopiero muszę
dowiedzieć się samemu
I nim zagrały pory roku cztery
poszedłem do kajuty gdzie Agata
pytając : powiedz do jasnej cholery
jaka mam duszę? - twoja jest rogata !
Z dumą odrzekła Agata

To chciałem wiedzieć

AGATA

Jakie to proste do udowodnienia
Wszystkiemu jest winna czapka rogata
Upodobanie szybko się nie zmienia
Dodała jeszcze półśpiąca...Agata

  ( Onet - Forum )

 *

 Wszystko o Ajce - odsyłam:

Potyczki na słowa - Idus Martiae

 

  Bajko moja Bajko


    Niezmienność uroku mimo wielu setek lat
    Patrzących na zjawisko zatrzymane w Kobiecie
    Za którą podąża bogaty, nędzarz, poeta bard
    Stanowił będzie obraz pożądania w każdym świecie."

*

 :o)

Agatko Miła Agatko

 

Do dzisiaj  pamiętam Twój  świetny żart

Jego połowę tu  wersem wspomnę

Spojrzałem na  kciuka  jaki ma fart

Któż by wpadł na to; co nie , co  skromne

*

Twój kolor w zbożu

W mojej pamięci

W moim podłożu

Wciąż  tryumf święci

Mocnym wyrazem

Siłą wrażenia

Tobie tym razem

Z niezapomnienia

J.


 Tu na krzewuszce

Pośrodku świata

Wcześniej na gruszce...

Gdzie jest Agata

Wszędzie szukałem 

W kinie teatrze

Aż usłyszałem...

Ona od rana

Kicha na ciebie

 Jest uciaprana

Proszę ja ciebie

 *

Porada

 Tym z nadinterpretacją tekstu zalecam wizytę u psychologa na mój koszt. Eksperymentalnie polecam rozdzielność  pomiędzy  zdolnością skojarzeń a nadinterpretacją.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz