Strony

23 listopada, 2023

Humorem ? czy z humorem

 V Sudecka Brygada WOP

Czyli odsłona piąta teatrzyku „BĘC”

 

 Tajemnica, tajemnica

Z głębokiego peereu

Dziś tak bardzo   nie zachwyca

Tamtych lat mój przyjacielu

 

- Szeregowy  Shewach , powiedzcie mi  czym żołnierz ma czyścić lufę pistoletu po  ćwiczebnym  ogniu do tarczy npla ?

- Melduję posłusznie obywatelu  kapralu  że ma   najlepiej wyczyścić lufę  używając  logarytmu.

- Hmm hmmm, noooo…  niby można, ale lepiej jest użyć pakuł z wyciorem.

- Tak jest obywatelu kapralu !

*

--Obywatelu kapralu, mógłby mi  obywatel objaśnić  skąd się wzięła ta cholerna ludolfina?

-Tej akurat nie znam, pod koszary na stałe  przychodzi Anastazja, albo Liza z  osiedla, albo  gruba  Berta, Ludolfiny nie spotkałem.

-To może mi obywatel kapral objaśni  skąd się wzięła ta  liczba ‘pi’ z małym hakiem?

-Liczba ‘pi’ z małym hakiem bierze się  ze stosunku, jak to mówią, koła do koła, jaśniej jest tak,  wyobraźcie sobie szeregowy  lokomotywę  jak  się toczy  kołem po szynie popychana  posuwisto zwrotnym wzdłużnym  kołem, na dodatek mimośrodem,  stąd to’pi’, jechaliście  pociągiem ?- i zapewne co chwilę słyszeliście  taki stuk, to właśnie  tem hak tak stuka  przy ‘pi’. Zrozuymieliście ?!

-Tak jest obywatelu kapralu !

Rzecznik KO.

Oficer dyżurny kompanii chemicznej.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz