Strony

06 maja, 2020

Skojarzenia 29 - (nie wiem)

   
Chcę dotrzymać  słowa chociażby  w małej cząstce  podjętego zamysłu na który zgodziła się Dagmara z użyciem jej obrazów. Wygląda to na moje  podparcie się cudzą pracą przylepiając się do cudzego dzieła.
Może i jest w tym racja,  można nawet  mnie tak ocenić, zrugać, wytknąć mi przywłaszczenie  i inne jeszcze okrucieństwa , na każde połajanie się godzę, nie będę się bronił i tłumaczył bo zrzucam winę na moją  - jak wyliczyłem – 144 przywarę – nękających mnie skojarzeń.
Ile  ich  zdołam jeszcze  pokazać ? – nie wiem, ale wiem że On wie. Jego woli się poddaję nie próbując się z Nim targować. Wszystko niewiadome przyjmę z pokorą.
Chciałbym też dotrzymać obietnicę  którą tutaj niedaleko  deklarowałem na temat wartości materialnej i niematerialnej, którą tę drugą zawsze stawiam ponad pierwszą. Czy zdołam? - nie wiem.

 *
PRZY OKAZJI DORZUCĘ 
Dopatruję się u Dagmary wpływu  nowoczesnego trendu jaki ma miejsce pośród współczesnych niderlandzkich artystów .

                                                            
.
"Szept"  Dedykuję Dagmarze
.

2020-05-09
Już wiem
Juź wiem, że  do tematu  "Iabode" nie wrócę. Bohaterką miała być osoba urodzona w jednym z królestw  Afryki. 
Osoba prawdziwa, z kwi i kości, to ona miała być postacią z drugiego planu, która zaintrygowała mnie ( na ten czas, na tą chwilę kiedy przestawiłem się moralnie , a szczególnie uczuciowo , na  pełną gębę i w całym ciele, holistę, którego układ kostny jeszcze jakoś siłą mej woli utrzymuję w pionie).

"Iabode" , bo to jej Nick zwróciła moją uwagę na jej osobę ze względu na specyfikę patrzenia na świat, na ciekawą filozofię życia jakie  prowadzi. Pochodzi z afrykańskiej elity, dobrze wykształcona, początkowo  osiedlona w Holandii wraz z rodzeństwem, obecnie mieszkająca w Londynie.
Czy definitywnie odchodzę od  zaplanowanego tematu ? - tak do końca podjętej decyzji nie jestem pewien. Być może, że w zupełnie innym czasie, miejscu, innym temacie, gdzieś pokuszę się o opis filozofii jej życia i jej twierdzeniom  co jest ważniejsze.  Nie będzie to   Internet, jako że prócz blogosfery nigdzie indziej nie bywam i nie piszę.
... Ale, w obiecane miejsce , chciałbym sobie po-tetryczyć na temat pojawiających się plików związanych z grafiką kiedy  taką szukamy 'guglując 'Liry_cka1 , lub   moje inne  :o) "TW".
...
Następny temat będzie o zielarkach i zielarzach.
...



1 komentarz:

  1. W ferworze walki z różnymi mocami i niemocami, zaniedbałam trochę świat wirtualny... Ale wpadłam tu na chwilkę, by zachwycić się tym i owym.
    Nikogo nie rugam, pozwoliłam przecież, a skojarzenia świetne. Życzę sobie więcej.
    Cieszę się, ze jesteś, (bo przecież dłuższą chwilę Cię nie było).

    OdpowiedzUsuń