Strony

12 lipca, 2019

Nie utoniesz


Nie utoniesz
Do ***

W mych wspomnieniach nie utoniesz
mój ocean wyobraźni
głębią serca okolony
ciepłym  płaszczem  otulony

Nie zna  szronu  nie zna suszy
nic nie zmrozi
nic nie wyschnie
w moim fiordzie w mej oazie
w nieskończonej mojej duszy

Dopisek

2023-10-04

Niech ten wpis i jego treść pozostanie przykładem jak można zniweczyć "bawienie się słowem" kiedy w innym  miejscu ,głupie,błędne emocje, nieporozumienie, błąd  wyrazu, wszystkie łącznie wymienione tu  momenty, lub każdy z osobna potrafi zniszczyć wcześniejsze komentarze, zdawałoby się przyjazne...Radykalizm nie jest dobrą cechą.

J.



2 komentarze:

  1. Wciąż

    A ja
    Wciąż zasnuwam się chmurami
    Wciąż te same rany liżę
    Wciąż otaczam się murami
    I wciąż bolą me wspomnienia

    Chciałam nieraz w otchłań skoczyć
    I utonąć w innych światach
    Lecz ... tu budzę się
    Rutyna
    Oraz moje stare lata
    Wciąż nad wodę wypychają
    I utonąć mi nie dają...
    ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. "Bo wspomnienia bliskich są..."

    To piękne słowa
    czułe i delikatne
    subtelną odnową
    muślinem
    wspomnień wiotkie...

    Miłość utracona
    tej nie przecenimy
    słów ubarwieniem
    gdy serce wypełnione
    żalu płomieniem...

    OdpowiedzUsuń