Strony

13 lutego, 2018

Z "Teki" prowadzącego


  "  Już był w ogródku,
 już witał się z gąską;
 Kiedy skok robiąc 
wpadł w beczkę wkopaną,"
( A.Mickiewicz) 

Dopiero się ocknął napis czytając:
Achtung! wpadłeś w tę beczkę,
  bo jesteś potworą niezalogowaną.


Trzymam takie  w "Teczce  "  prowadzącego wpisy, z których zrezygnowałem z powodu jak wyżej.
Sygn TW -  inamina - IV dep.8/0113 - na śniadanie, również obiad, podwieczorek  i kolację, najsmaczniej we dwoje.
„Na śniadanie, na obiad, na kolację”

Czytaj więcej na: http://inamina.prawynurt.pl/spoleczenstwo/polecam-na-sniadanie-na-obiad-na-kolacje,37.htm

„Na śniadanie, na obiad, na kolację”

Czytaj więcej na: http://inamina.prawynurt.pl/spoleczenstwo/polecam-na-sniadanie-na-obiad-na-kolacje,37.htm

" Nie przeczytałem całego tematu  by skupić się na pierwszej myśli jaka mnie 'najszła'.
Jadłem przeróżne potrawy, o jakich się gar- maestrom nie śniło, ale zawsze najchętniej hołubiłem i nadal tak czynię  wracając do; skromnych, prostych, zdrowych, świeżych, naszych z polskiej ziemi produktów.
Po cholerę to piszę? - hmm , sam siebie nie rozumiem, najprawdopodobniej dlatego że  poczułem sympatię do "pci' przeciwnej  z Prawej Strony Nurtu...
Tak już mam, wytłumaczę, że nie ma ludzi bez wad, a te mnie szczególnie  zdobią.
:o) "



Bon appetit...


cdn.

Powyżej polakożercy na garnuszku EU.
CDN.

Borysław tępogłowy ksywa wnuczek
.

2 komentarze:

  1. Jak to zwykle u Ciebie, piękne robaczki różnej maści i gatunku...
    Najładniejsza jednak pszczółka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ;o) "To je osa,lubi fruwać kole nosa"

    Wlepię tutaj jeszcze inne,mniej lub bardziej dziwne. Z imionami,zasługami,będą 'żercy' bohaterscy polskiej niwy... same dziwy, same dziwy..

    OdpowiedzUsuń