Strony

20 lipca, 2016

Skojarzenia (17)

*
*
*

*

*

8 komentarzy:

  1. Czyli niezłe loty po grzybkach... na przykład do Detroit :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedziwne bywają ludzkie loty
    Kręte ścieżki - dzieło naszych losów
    Przechadzając po nich, wzuwam boty
    I nie pytam o drogę patosu

    Zostałem poczęty w centrum Wiednia
    Nieopodal wolnego Dunaju
    Pora nie była zbyt odpowiednia
    I nie było to w miesiącu maju

    Pierwsza miłość zrodzona do Polski
    Z Wa-wą i jej najpiękniejszym sercem
    Przelana we mnie przez Wieszczów Troski
    A wskrzeszona Kadrowej gościńcem

    W Detroit, Paryżu , jeszcze gdzie indziej
    Wspólne ślady Rodzinne DNA
    Znaczą meandry drogi przedziwnej
    I tak przy rodzinny nas los trwa





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warszawę pozdrowię od Pana w przyszłym tygodniu, a Austrię jesienią. Detroit i Paryż to już nie w tym życiu...

      Usuń
    2. Mój "sobowtór" z lat nieco młodszych ,wykuty w kamieniu, zdobi tę część Warszawskiego Muzeum Narodowego na parterze, tam tańcem uwodzę Wenerę (małpa zimna jak głaz!) :o))
      W dłoni trzymam coś co niektórym robi na złość, ponieważ nie wiedzą co to,podczas gdy ja tańczę z ochotą.

      Pozdrów pozdrów Basieńko
      Tu biję w tarabany ( bum bum)
      Tę Stolicę Serdeńko
      Bom jest w niej zakochany

      Oczywiście w jej wybranych fragmentach, podobnie jak zakochany był facet którego żonę przejechał tramwaj a ten w rozpaczy pobiegł do chirurgów-krawców zanosząc z roztargnienia tę połówkę którą najbardziej kochał pozostawiając połówkę która na niego wrzeszczała. ;o)) Ot! roztargniony był bardzo... :o)

      Usuń
  3. Pozdrowię Muzeum Powstania Warszawskiego, Muzeum Kolejnictwa, Łazienki, starówkę i zoo. Taka stolyca w pigułce na specjalne życzenie pierworodnej. Plus polowanie na dwie wiewiórki, bo dzieci chcą chomiki.
    W tarabany to już bić chyba nie będzie trzeba...Legioniści to tylko na meczach się formują :P
    P.S. Sympatyczna ta historia z żoną. Na wszelki wypadek będę uważała na tramwaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. " Na wszelki wypadek będę uważała na tramwaje."

      Ot! Mądrej głowie
      Po jednym słowie
      Starczy przestroga

      Naszą ta droga droga..

      Rzekł ojciec Basi
      Chadzaj gdzie nasi.


      Usuń
    2. Jakoś tak mimowolnie mi się skojarzyło... Może przypadnie do gustu, punkrock i ska dobre na serce :P Takie moje motto na życie (jedno z kilku):
      "Choć droga jest bez końca
      Pozornie bez znaczenia
      Mniemam, że mam powody
      By drogi swej nie zmieniać"
      https://www.youtube.com/watch?v=YU51khmiznM

      Usuń
  4. Zatem przyznać racje muszę po wódce... cholera źle napizdałem ... powódce, i nie napizdałem a napis dałem ma być.Jasny gwint, nie odpowiadają mi krótkie przerwy po żebrze, po Żubrze! :o))

    Masz rację Basieńko,idziesz piękną drogą i nie warto takiej zmieniać na inną.
    Miłego łyk-endu życzę, z humorem i dodatkami. :o))

    OdpowiedzUsuń