Strony

09 sierpnia, 2016

Black,Red and White



*

*




*
*



*

.

4 komentarze:

  1. ;o))
    Takie same objawy braku słów miewam również ja, zwłaszcza jak
    się wk...urzę. Jak mnie nikt nie słyszy to sobie puszczę wiązankę której zazdrościłby mi nawet szewc w momencie przyłożeni młotkiem w palec.

    Zdjęcia nie sa najlepszego sortu, iee wybieram najlepszych, a takie mam. Fotografuję przyrodę ,zwłaszcza ożywioną, na różne sposoby. Raz jest to dokument,innym razem spojrzenie na artyzm zwierzęcia by w innym przypadku bezinwazyjnie zapisać to czego nie dostrzegamy gołym okiem, czyli obliczalność poszczególnych elementów budowy zwierzęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. A skąd takie nerwy?
    Tak się ostatnio zastanawiałam... Chciałam poprosić a w zasadzie zapytać czy umiesz ... Taki prosty wiersz napisać, bez aluzji, odniesień, nawiązań, komplikacji. Proste słowa z mocną treścią. Może być taka praca domowa? Na stargane nerwy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ, skądże, to przerasta moje tzw. zdolności.

    Na stargane nerwy podobno najlepszy jest sex, tak twierdzą znawcy ludzkiej psychiki.
    Mniej obeznani tzw. prostacy twierdzą zaklinając się że sprawdzili to na sobie , że szklanka wody też pomaga. Ja zaś nie mam zdania na ten temat.
    Mój sąsiad mógłby tutaj więcej,ale nie rozmawiam z nim na takie trudne tematy.

    Wrócę do wiersza na zamówienie, wybacz takiej działalności nie prowadzę... Podobno dobrzy w tym są tekściarze.

    Będę miał przerwę w zabawie z liryką, wyjeżdżam - a właściwie wracam do Londynu.
    :o)

    OdpowiedzUsuń