Strony

14 lutego, 2018

Pamięci Ssyczącej

Wspominam cię  zawsze i nie tylko
w dzień zaduszny.
Liryckjeer Bloog.wp


Moje miasto [ edytuj ]
24. 03.2008  |  17:04
Moje miasto

Zamknięte w sobie rogatki

zapłakane ulice

autystyczne bilboardy

wyobcowane latarnie

przejście podziemne w depresji



I tylko śmietnik pod moimi oknami

co tydzień przeżywa Katharsis
*
ssyczaca 2007-01-04 09:16:21
*
*
Za rogatkami mojego miasta

Tragiczna zawartość śmietnika
wywożona konduktem śmieciarek
na nekropolę za miastem - przenika,
tworzy, wyzwala trans substancję.
Mocą Konsekracji kontynuacją
przemiany w Ciało i Krew.
J.
4 01 2007




Smutno mi Boże! [ edytuj ]
18. 03.2008  |  20:45



Nieuchronność życia

Zapisujemy karty życia

drobnym maczkiem

nie dbając o kaligrafię

popełniając błędy interpunkcyjne

Zbieramy razy za temat

styl

i chronologię wydarzeń



Ostatecznie i tak wszyscy zdamy egzamin końcowy
ssycząca
***
Natura popełnianych błędów interpunkcyjnych
Być może jest koniecznością szyfrów funkcyjnych.
A może to takie miejsca zerowe różnych funkcji
Które są założeniami prawdziwości koniunkcji
Któż zgadnie
Któż wie
Jak kiedy
Kto i gdzie...
Dlaczego...
J.
*
Los na loterii


O życie gramy z LOSEM w pokera...

Czasem on za nas karty wybiera,

znaczoną talią nas oszukuje,

a my szepcemy: LOSIE, dziękuję...

Melodię znaną na życia balu,

wciąż od początku i z nutką żalu,

odtwarza, trzeszcząc, LOS w wersji nowej

ze starej płyty analogowej...

Zgrane szlagiery i stare karty

chowa przed nami LOS - tak na żarty...

Śmiejąc się z ludzkiej życia mizerii,

pozwala wygrać LOS na loterii...
ssycząca
***
 Są persony z których wychodzi nocą
coś podobnego do czekoladowej maszkary...
Ale są i tacy z których całą mocą
wychodzi intelekt  i którym nie brak wiary...
Ty wierzysz:
W drugiego człowieka
W sens życia
W czas co ucieka
W akt bycia
W stokrotkę, bo z wiosną musi rozkwitnąć
W muszlę szumiącą , głosem przestworzy wołającą
W pień drzewa gdzie sęki znaczą jego udręki
W azot w tlen
I w miłość która wzlata hen !...
Jesteś intelektem...
J.''
Kochana !
S.T.T.L.

5 komentarzy:

  1. Przeżyłem wiele w życiu strat osób mi bliskich i zupełnie obcych, a żal pozostał po nich taki sam, niczym się od siebie nieróżniący,jednaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że każdy jeśli nie stracił, to kiedyś z pewnością straci bliskie osoby, a bliskie nie znaczy, że muszą być spokrewnione.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam Basiu jak przeżywałaś stratę Twojego ojca, pamiętam nawet co ci wówczas napisałem. Ssyczaca piękną myślą i filozofią wiązała słowa. Jestem cholernie czuły na słowo kiedy trąci powagą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak Liryku, odejście bliskich przeżywa się, ale trzeba się godzić z tym, co nieuniknione.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem, czytam,i landrynką tu zostawiam *

    OdpowiedzUsuń