Strony

05 września, 2021

Wspomnień czar ( 23 )

 Tobie *****

12. 10.2008  |  23:12

Noc                       


Pełnią westchnień

szepcze poświata księżyca

szaro aksamitem nocy

 uśpionym do ucha,

fałdami erudycji.

Nie słychać  tchnień

nad wierszem,

ucichł zamęt dnia

trawionych gorączką

i brakiem  spojrzeń dusz,

zasnęły moce

tworzące widowiska.

 

Centralny problem

świadomości,

kołysany

przypływem i odpływem

 oceanów, zamknięty

w konwi nocy

z winem melatoniny

upoił snem

słowa i myśli..

Płynę dnem oceanu

pod wiatr halsem,

piórem w dulce 

obu burt

odpychając noc

ku świtaniu...



Wcześniej ,całuję Twoje dłonie
za poświęcenie i pracę...
J.


"Ecstasy"
*

Fioletowy Aniele

moje osamotnienie

potrzebne jest muzyce

co we mnie

rodzi obrazy

wizje i płynie

paletą

we mnie

pozwala tęsknić

uwielbieniem do Ciebie

we mnie

i patrzeć w milczeniu

na Twoje Zjawisko

śnione

 we mnie

prowansalskim kolorem

bukietem Moneta

spacerem po brzegu

wysokim

we mnie,

gdy  Ty

białym żaglem

w dryfie

u brzegu Varengeville

purpurzysz  violetem

wypełnionym w sercu,

a we mnie

ozdabiasz morze.

Moje morze

pragnień i westchnień

okolone milczeniem.

Dlatego -
J.

komentarze (4) dodaj komentarz

  • dodano: 13 października 2008 13:32

Wszystko co zdarza mi się "robić"
Ma wymierne lub mniej wymierne korzyści
Więcej w życiu jest mi dane ,niźli daję
To więc raczej własny egoizm
Wyznacza mi trasę ...

Zamilkłam przy Dedykacji
Wolę na nią patrzeć ...
Wsłuchiwać się
Niźli schrzanić cosik
Własnym rwaniem do przodu
Kiedy pisać chcę dla Ciebie :)

Dziękuję ...
Napełniasz mnie siłą
Przez to że mówisz do mnie
Tak pięknie :)
Stoję przy Tobie
i patrzę ...i jest mnie więcej ...

autor: *******azadumaaaaaaa.bloog.pl
  • dodano: 13 października 2008 10:54

Jedni ryglują drzwi serca
bo w środku zbyt szczęśliwie.

Inni czynią tak samo -
odwrotnością szczęścia.

Moje serce na guziki
dla Wszystkich...:))

autor: pola.ziebismena.bloog.pl
  • dodano: 13 października 2008 8:50

Jej poświęcenie i praca* jest nie do przecenienia.
Bo mówić lub pisać o tym nie jest równoznaczne z fizycznym niesieniem pomocy,opieki, oraz wszelkiej uczynności.

Dlatego tajk mnie fascynuje.
Tyle tylko mogę napisać, a należy się Jej dużo wiecej serca i ciepła od nas ,między sobą się odwiedzających bloogowo.
;o)

autor: liry_ck1liryckjeer.bloog.pl
  • dodano: 13 października 2008 8:36

Tobie Violu
Tobie Jeżyku

Pozdrawiam...Przyjaznego dnia życzę...:))

autor: pola.ziebismena.bloog.pl
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz