Strony

27 lutego, 2018

Wspomnień czar




Tak sobie kontent pluję bez cugli,  zanurzając się w rozważaniach przeróżnych za, a nawet przeciw... Wielka Paskuda, jej agenturalna rola, zapewne z kapciowymi  dyrektorami na usługach szarych eminencji z obcym kapitałem - przecież to czarnowidztwo!
 Ale że tak nie myślę,i niczego nie podejrzewam, to wlepię tutaj   fragment  mojego "warcholstwa i rozpasania" kiedy   rozglądałem się po Krainie Wielkiej Paskudy.

Poniższa kopia bez poprawek,przejęzyczeń,wrednych literówek, tak jak to przy pisaniu bywa.
Mam czas do końca marca ,by co nieco przypomnieć jak to drzewiej bywało.



 Rok 2013
Bloog WP - Wielka  Paskuda -  na usługach  dr Poliszynela
Liryka czyli zabawy pożyteczna a przyjemne.



      Nikt mnie nie przekona do dzieci uzyskanych inaczej, niż własnym sumptem. Stara metoda prokreacji jest tak wzniosła, bo poruszająca i słodka taktem,  jak muzyka klasyczna słuchana w gorącą letnia noc..
Tutaj osiąga się jedyną powtarzalną emocję i powtarzalne odczucia. W tej metodzie uzasadnione  i pożądane może być również twórcze szaleństwo doznań.
No dobrze - zapyta Bratnia albo Pscoła - ale do czego zmierzasz, bo masz ,co widać jak na dłoni, jakąś taką minę jaką zwykle  okazywał Benny Hill na zakończenie jego znanych sekwencji kończących przygodę..
No mam, właśnie taką jak Benny Hill.
Pociągnięty za język,chętnie wyjaśnię dlaczego. ;o)
A teraz do rzeczy. Okazuje się, że szumnie zapowiadane zmiany ułatwień w administrowaniu blogiem owszem mają ŚREDNIE zalety.Przypominają mi te zmiany na lepsze takiego jednego cudotwórcę na polepszenie życia, którego coraz więcej ludzi ma dość.Każdy dla własnych potrzeb ,w zależności od charakteru, potrafi mijać się z prawdą.Do tych cudotwórców  można śmiało zaliczyć tych,którzy w  trosce o polepszenie blogowania zapomnieli o jednym.Jakąkolwiek wybralibyśmy opcję ustawień, to każda z nich jest bezduszna,bez osobistego uroku Blogowiczów.Okrojona  z indywidualnych  pomysłów na własną szatę.
Jednym zdaniem napiszę, że wciśnięto nam KIT.
Korciło mnie całą poprzednią wersję skopiować i nie zrobiłem tego,szkoda że uwierzyłem w człowieka z etykietką  Serwisant programista  BLOOG.PL
 Inne wnioski.
(Kto przesadza stare drzewa jest najmarniejszym ogrodnikiem)
Posłużę się pewnym przykładem. Blogowy  pan JanToni, jak wiemy Nestor i przyjaciel wielu, którzy do niego zaglądali, który żył swoim Bloogiem, dla którego ,jak mniemam, Bloog  stanowił ważną część Jego życia, tą "zmianą na lepsze" wyrwano mu duszę..
Bloog na portalu WP prawdopodobnie miał służyć tym którzy, jak serwis proponował ,chcieli wyrazić siebie, na swój własny sposób i według własnych życzeń.To wszystko w w miarę zapewniał poprzedni układ, z jego  utartą i wygodną,estetyczna formą..
W dalszym ciągu nikomu źle nie życzę, ale co do specjalistów, chirurgów z serwisu BLOOG.PL nie mam już zaufania, powinni sobie  wzajemnie  zastosować wiwisekcję  na pomysłach, upodobaniu , cudotwórczym pomyśle zmian.W  PRZYPADKU PRZEŻYCIA BEZ POWIKŁAŃ, WÓWCZAS JESZCZE RAZ PRZEANALIZOWAĆ,  CZY PRZEKOPAĆ NA GŁĘBOKOŚĆ JEDNEGO METRA GRUNT POTEM PRZESIAĆ I  Z TEGO CO NA SICIE ZOSTANIE UTWORZYĆ  SZKARADZIEŃSTWO?
Oczywiście nie robię żadnej łaski tym macherom prowadząc swój Bloog, ale też ONI żadnej łaski mi nie robią. Zatem  mój udział w serwisie jeszcze przemyślę.

Ludwiku wiem ze Cię bolą te zmiany, może nikt nie rozumie Ciebie tak dobrze jak ja, mimo że się osobiście nie znamy. Nikt z tych macherów nie zapytał o propozycje, o inne sprawy, tylko przy pomocy dyktatu jedynie mądrych i jedynie słusznych racji,poprzez  widzenie świata wzorem  kaprawych wybałuszonych  oczu i kroczenie linią jedynie słusznej' partii BLOOG.PL' zafundował  znacznej części Blogowiczów, taki słoiczek po dżemie jaki użył pewien IDIOTA z własną zawartością jego poglądów rozbijając go o tablicę  upamiętniającą czyn, który do dzisiaj jest tłumaczony mijając się z oczywistą prawdą przynajmniej  zbrodni zaniechania.
Pozdrawiam Was wszystkich, którzy do mnie zaglądaliście z przyjaźni,ciekawości a może też z innych przyczyn.
 Nowoczesny dopisek
Jeżeli ktoś lansuje tutaj  w tym  nowoczesnym dziele, zwanym  również  Bloogiem.pl  rodzaj słownictwa pomiędzy rynsztokiem a semantyką  wziętych parlamentarzystów typu ...siołowski, lub innych ...toszewskich, to niech sobie ( tutaj użyję nowoczesnego języka na miarę twórcy) wsadzą  tę zajawkę  z zajebistym rozmachem we własny wirt z miną zadowolonego ..edronia  oraz uroczym uśmiechem baby z ..tasem, bo tak można objawić  nowoczesną troskę o Blogowiczów WP, jednocześnie doznając samozadowolenia z potężnego wkładu w. dzieło.

Mimo wszystko,czyli rozgoryczenia i użytych tutaj słów pod adresem -pozostanę przy określeniu- macherów, ponieważ nie potrafię długo zachować do kogokolwiek żalu, powyższy klip dedykuję macherom.
komentarze (18) dodaj komentarz
dodano: 07 czerwca 2013 13:39
Poniżej wpisu podczas jego redagowania, w dolnej części okna jest ptaszek świadczy, że akceptuję regulamin, ale to za mało żeby dysponować w pełni Bloogiem. Należy pod przymusem złożyć dowolną zgodę na warunki korzystania z serwisu.
Jeszcze trochę, a macherzy i ich mocodawcy, wejdą nam do mieszkań, będą zgadać do garnków ,potem żądać oświadczenia, że zgadzamy się jako blogerzy korzystający z serwisu,na wszczepienie czipów żeby mieli satelitarny obraz kiedy korzystamy z łazienki, jak głosujemy i czy jesteśmy poprawni politycznie.
Nie wiem kto komu wcześniej dobierze się do mordy..
autor: liry_ck1liryckjeer.bloog.pl
dodano: 07 czerwca 2013 13:26
WITAJ LIRYKU MIŁY - ostatnie dni nawet nie wędrowałam po blogach, w ostatnie dni każdą wolną chwilkę spędzałam nad kombinowaniem przy swoim blogu. Nie mogłam potwierdzić linku aktywacyjnego, nie mogłam wstawiać zdjęć, niczego nie mogłam. Kombinowałam nawet z innymi portalami ale strasznie mi szkoda było starego miejsca. Dobrze, że poczekałam HURAAAAA - przed momentem dostałam meila od Administratora WP, poprawili błąd na mojej stronie i już działa, mogę robić wpisy i dodawać zdjęcia. Edytować starego szablonu nie można ale tak jest i z tym się pogodzić muszę.
ZOSTAWIAM JEDNAK TEN STARY
LUBIĘ GO, sama się nad nim natrudziłam i przyzwyczaaiłam.
--------------
cieszę się, że już będę mogła pisać, więc ruszam w bój po zaprzyjaźnionych blogach a potem spróbuję zrobić wpis u siebie :-)
SZKODA, ŻE ZMIENIŁEŚ SZABLON
wiem, trochę podła jestem ale jednak tamten wolałam ...
autor: Malina M*wmalinach.bloog.pl
dodano: 07 czerwca 2013 1:50
Wystarczy 5 dni dąsów,
podobno na nowych panelach
nie ma list starych linków,
odpisz czy to prawda.
Zapraszam,
piszę dalej
na starym
blogu.
LAW
autor: jantoni341jantoni341.bloog.pl
dodano: 06 czerwca 2013 13:56
Dzięki za podpowiedź Liryku Miły.
Pewnie skopiuję i zakończę definitywnie. Nie śledzę teraz tak bardzo WP ale widzę i słyszę, że coś się dziwnego wyrabia na tym portalu.
Pozdrawiam
:)
A
autor: alicjaalicja7.bloog.pl
dodano: 06 czerwca 2013 13:46
Zacznij Alusia od przeczytania pomoc (FAQ),szatę musisz zmienić. Zrób to, szkoda Twojego zaangażowania we własny Bloog, a zaniechanie nie jest najlepszym rozwiązaniem.Gdybyś jednak miała dość tych innowacji to skopiuj sobie Bloog. Ja tak zrobiłem z II Liryką i usunąłem ją z serwisu.
Nie wiem, czy będę tutaj grzał jeszcze miejsce.Rozpatruję inne opcje.
'Sie nie maaartwwój' bzbzbz i bzbzbz, WP nie jest pępkiem świata, nie jest nawet pępkiem Polski, nawet innych administracyjnie miejsc mniejszych od województw nie jest pępkiem. ;o))
autor: liry_ck1liryckjeer.bloog.pl
dodano: 06 czerwca 2013 13:02
Nie znam dokładnie tematu.
Zapytam tylko. Czy zmiany "szaty" to konieczność. Czy mój blog ZMRUŻ OCZY zniknie z powierzchni internetowej, bo jest stary?
Pozdrawiam
A
autor: alicjaalicja7.bloog.pl
dodano: 05 czerwca 2013 19:02
Ludwiku przepraszam za literówkę
autor: liry_ck1liryckjeer.bloog.pl
dodano: 05 czerwca 2013 10:32
Głowa do góry Kanie Toni. Usunąłem wcześniejszy komentarz, zbyt emocjonalny,
mało mnie szlag nie trafił. Jeżeli już, to niech sobie trafia tam i do tych którym się to należy. :o)
Pozdrawiam.
autor: liry_ck1liryckjeer.bloog.pl
dodano: 04 czerwca 2013 23:58
Dzięki za "duchowe wsparcie",
gdy co robię, z sercem działam,
ale piszę to otwarcie,
dziś na WP "gnioty... chała".
Szkoda tych trzy i pół roku,
może mi zostało tyle?
Teraz tylko stanę z boku
i za przeszłość coś wychylę.
Niech się dalej WP toczy.
W górę? Chyba na dół raczej,
tak po prasku: niech mnie skoczą,
bo ja po nich nie zapłaczę.
LAW
autor: JanToniJanToni341.bloog.pl
dodano: 04 czerwca 2013 23:12
A to dobre ! Nie zawsze można zorientować się w zamiarach gościa. Ba! żeby tylko w zamiarach, ale również jakich zamiarów nie zamierza.. :o))
autor: liry_ck1liryckjeer.bloog.pl
dodano: 04 czerwca 2013 22:21
Bardzo pięknie dziękuję za gościnność oraz instrukcję.

W ramach "wypaczeń" odwzajemniam się moim wypaczeniem. Otóż, kiedy goście do mnie przychodzą, mawiam: "Gość w dom Bóg wie po co" :)))
autor: alElla/grycela.blogspot.com/
dodano: 04 czerwca 2013 22:02
Szanowna Pani Giselle

Proszę mi wybaczyć ten 'przekręt'
Nie mógłbym postąpić inaczej
Taki już jestem lewy zakręt
Jestem zbiorem wielu wypaczeń

Przesyłam wiązkę serdeczności
W zamian za te tu otrzymane
Gość w dom Bóg w dom kiedy tu gości
Każdy kto mniej lub bardziej znany
Jerzy

Jak to zrobić ?
Lewym przyciskiem mysiaczka zaznaczamy pole,prawym wybieramy opcję kopiuj... i już.Po otworzeniu programu Microsoft Office Word zapisujemy stronę wraz z tekstem i zdjęciami na dysk w komputerku.Nie wierzę, że pani tego nie potrafi. :o)
autor: liry_ck1liryckjeer.bloog.pl
dodano: 04 czerwca 2013 21:38
Rododendronku, przecież do Ciebie też zaglądam,t o znaczy do Blooga ;o)
W tej nowoczesności, wetkanej nam pod przymusem i pod groźbą ,nie ma tamtego klimatu. Bezwzględność wprowadzonych zmian traktuję jak specyficzną perwersję, którą na mój użytek nazywam sadyzmem programisty.
Cóż, być może przyjdzie mi się rozstać ze znajomymi Blogowiczami.
Gdyby.. to nie zapomnij mnie łajdaka. ;o)
A niech się Tobie wiedzie jak najlepiej, pamiętaj tylko o tym, że należy długo i cierpliwie poznawać ludzi do momentu kiedy im się prześle " serduszko" i o tym, że otrzymane, nie zawsze są tak czerwone...
Masz ode mnie amarantowe, to mój jeden z ulubionych kolorów.
autor: liry_ck1liryckjeer.bloog.pl
dodano: 04 czerwca 2013 20:38
Klik dobry:)
Podzielam, podzielam, podzielam. Żal i oburzenie!

Piszesz, że korciło całą poprzednią wersję skopiować. Jak to się robi? Proszę, bardzo pięknie proszę o instrukcję.

Pozdrawiam serdecznie.
autor: alElla/grycela.blogspot.com/
dodano: 04 czerwca 2013 18:00
I ja pozdrawiam... A tak pięknie było u Ciebie. Bardzo lubiłam tu zaglądać, choć rzadko zostawiałam komentarz...
Smutno mi.
autor: rodorekrodorek.bloog.pl
dodano: 04 czerwca 2013 14:17
Nie cierpię zamian. Na razie tyle.
:)
A
autor: alicjaalicja7.bloog.pl
dodano: 04 czerwca 2013 2:26
Ten blog tez połyka komentarze,
a może trzeba odczekać kilka minut?
LAW
autor: jantoni341jantoni341.bloog.pl
dodano: 04 czerwca 2013 2:23
Nie można tu wpisać komentarza
bez zalogowania się na WP.
W pierwsze fazie wejścia na Twój
adres, Twój blog dostał... rozwolnienia,
później okazał się... inny, ale
również rozlazły.
Zapraszam do mojego - starego,
ale jak wejdziesz bez listy loginów
tych co do Ciebie nie napisali?
Pozdrawiam
LAW
Ale, raz jeszcze  się pożalę, poprzednia forma Bloogu była bardziej romantyczna.Wiem, że młodzi, romantyzm traktują jak trądzik na twarzy,ale to  też nie zawsze,być może, jest  jedynie ich winą. Wiem również to, że zmycie głowy nigdy nie przynosi szkody a raczej poprawia higienę.

Proszę o wybaczanie za  czar tych wspomnień.
;o))



 19. 05.2013  |  17:16
autor: liry_ck1 | 2013-05-19 17:02:03
Umiem kląć
Umiem kląć i to nie gorzej niż czynili i czynią to Serbowie, nie gorzej od Włochów, a już na pewno nie gorzej od każdego takiego kto sobie młotkiem w palec zdrowo przyp.......
Dlaczego o tym wspominam? - bo chciałbym jeszcze bardziej umieć, tak bardzo jak tylko najbardziej można. Wówczas zapisałbym tę wiązankę  na czerpanym papierze i wraz z jakimś pięknym zdjęciem wiązanki niepospolicie sfotografowanych w niepospolitym kolorze tulipanów przesłać redakcji i ich macherom za permanentne  techniczne sensacje w kształtowaniu i umilaniu prowadzenia Blooga. Nie napiszę; oby Was szlag trafił, nie, nie życzę nikomu źle,raczej bym napisał; weźcie się patałachy do  roboty, ale tak też nie napiszę, bo wiem, że to bez skutku.
Kto wie, może zmienię zdanie bo to nie jestem krową, która według twierdzenia  .upy z uszami słonia ,podobno poglądów nie zmienia.Póki co, dukajcie sobie nad Waszą techniczną stroną, która się nazywa BLOOG.PL Albo sięgnijcie po radę i pomoc do Boniego, to chodząca encyklopedia cyfryzacji i wybitny programista wszelkich stosowanych języków komputerowych.
Nara... pohasam sobie na marokańskiej stronie, tam wszystko gra jak w zegarku tego ministra,kolekcjonera czasomierzy, zaraz zaraz, jak mu tam ? - o już wiem  jeszcze jedna Nowa k
komentarze (11) dodaj komentarz
dodano: 31 maja 2013 22:52
Teraz sobie zaklnę siarczyście!
Przeoczyłem Ajkę jak gamoń
oczywiście!

Wisiały mi gały gdzieś po kolana,
plątały się tu i ówdzie błądzące,
A niech mnie szlag trafi z rana,
komary niech potną i poty gorące
niech mnie obleją,odry wysypka
albo by tyfus zmógł mnie od pasa!
Chyba? że moja skrucha nie szybka
zostanie przyjęta,bym znowu hopsasa
mógł czynić i esy floresy na wewnętrznej krawędzi łyżwy
zakończyć spiralą mógł!
 
autor: liry_ck1liryckjeer.bloog.pl
dodano: 27 maja 2013 7:40
Resztki nostalgii mojej
wiszą na krawędzi duszy.
Resztę mojej, ile zdołam Twojej,
zawijam w łopian,wysuszę,
a wiatr niech je skruszy...
Jest zimno na dworze,
zwlekam z wyjściem,
popatrzę na kwiaty jabłoni,
póki co to dobrze,
za Twoim rannym przyjściem
już mi lepiej a serce raźniej dzwoni.
Pszczółek jakoś mało w sadach,tym bardziej jedna w Bloogu miodzi i moje tu słowa wywodzi... ;o)
Dzisiaj się zmogę,po to,żeby tę twoją nostalgię zamienić w uśmiech.
autor: liry_ck1liryckjeer.bloog.pl
dodano: 26 maja 2013 23:23
Widzę, że Cię praca zniewoliła do tchu ostatniego, skoro przyszła do Cię nostalgia.
Bo wszystkiego po trochu dawkować wypada Panie Bałwanie :) :) i nie przesadzać.

A przesadzać - tylko roślinki i to z czułością i troskliwością, żeby to pamiętały. Bo wiadomo, za czułość odpłacą się 1000 - krotnie :) i będą wielbić swego ogrodnika.

A propos nostalgii... też dzisiaj do mnie przyszła. Bo ona tak ma. Przychodzi i odchodzi.
:)
Pozdrawiam
A
autor: alicjaalicja7.bloog.pl
dodano: 26 maja 2013 23:11

autor: a65zapisajki.bloog.pl
dodano: 26 maja 2013 22:14
Zgoda, masz rację,
ale gdy jest się bałwanem
praca woła; do mnie, do mnie,
ręce bałwanie..A że ma urok,że wabi
i kokietuje, jak kobieta w kąpieli,to bałwan rąk nie żałuje i łoże wysiłku z nią dzieli.


Muszę odpocząć,właśnie nurkuje w moim Bloogu i wspominam dni i chwile,te krótkie jak mgnienia i długie i, wycieczki liczone na mile.
Wspominam, raz jeszcze przeżywam
zabawę, uczucia z dłoni wychuchane, i kamienistą drogę usypaną ze słów,wspominam twarze które mnie zafascynowały i słowa
wypowiedziane,których mi , tu przyznam brakuje.
O... czuję, że nostalgia do mnie się dobiera.



autor: liry_ck1liryckjeer.bloog.pl
dodano: 26 maja 2013 21:34
Liryku,
nie zasłaniaj się farorzem, tylko dbaj o siebie i w niedzielę odpoczywaj.
Każdy człowiek mądry w dzień wolny leniuchuje, poleguje - jednym słowem bu-me-luje!
:)
Więc tak nie wyrywaj tylko przysiądź i podziwiaj, bo masz co.
O!
:)
A
autor: alicjaalicja7.bloog.pl
dodano: 26 maja 2013 16:07
 Bzz  pik pik zbzz zbzz
bzzbzz zz.
Na nasze tłumacząc, znaczy to, że nawet dzisiaj pracowałem i pikawa trochę zmęczona.Mam chody u farosza (farorz)
to mi odpuści pracę w niedzielę.
A jak nie odpuści,to mu powiem,że mam na niego kwity.. ;o))
Może się zbiorę w sobie i dzisiaj wysmaruję nowy temacik zaczyn którego mam na plecach,ups na zapleczu..
autor: liry_ck1liryckjeer.bloog.pl
dodano: 26 maja 2013 0:54
Serwisanci ostatnio okropnie mieszają. Zapewne chcą dobrze, tylko im nie wychodzi.

Liryku, pewnie z Pomocnicą tworzycie jakieś niezwykłe dzieła. W takim razie (wyjątkowo) wszystkie inne dziewczyny poczekają.
:)
A
autor: alicjaalicja7.bloog.pl
dodano: 23 maja 2013 9:56
LAW
Jestem daleki od tego,żeby obsłudze Serwisu ubliżać, to ludzie wspaniali, ale wspaniałemu dać szturchańca to tylko dla Ich zdrowia i pobudzenia do działania, piszę o tym, bo wiem z medycznego punktu widzenia,że wzmożone krążenie ułatwia pomysły. Mają od dawna kłopoty techniczne,które wcale nie muszą być Ich udziałem.Ale mają tam jeszcze coś bardziej wspaniałego, to kobieca urodziwa część Serwisu, bez której brzydale wyglądaliby jeszcze bardziej brzydko.
Pozdrawiam, jestem wyjątkowo zajęty pracą wokół chałupy, że też mi się zachciało upiększania zamiast uganiać się za Pszczółkami,Viokami,Wiewióreczkami. Mam małą pomocnicę,bez niej nie poradziłbym sobie.
To wszystko będzie w nowym wpisie.
O Serwisantach też będzie,Od nich zacznę "uszczypliwości".


autor: liry_ck1liryckjeer.bloog.pl
dodano: 22 maja 2013 22:50
Li,
ja też zrobiłem wpis w ub. piątek,
wytykający wszystkie pogorszenia,
ale wczoraj od Ro.. dowiedziałem się, że otrzymałem odpowiedzi
na moje uwagi i to była prawda.
Zapowiadają duże zmiany do końca miesiąca, chyba... dożyję do czerwca.
Pozdrawiam,
LAW
autor: JanTonijantoni341.bloog.pl
dodano: 21 maja 2013 11:30
Dziękujemy za opinię i życzymy pomyślności w dalszym prowadzeniu bloga na Bloog.pl.

Pozdrawiamy,
Redakcja Bloog.pl

Proszę o wybaczanie za  czar tych wspomnień.
;o))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz