Strony

14 marca, 2017

Jak wyczarować piękną Dziewczynę ?

    To - jak ? -  zależy od własnego charakteru i  posiadania  pełnej znajomości sztuki tajemnej, opartej i wynikającej z zagłębienia się w materię kamienia filozoficznego.
Tutaj żaden prestidigitator nic nie wskóra, bowiem czary wymagają czystego oddechu, pocałunku i ... wcielenia się w Gargamela i Smerfetkę !
(Ponieważ nie mogę  uczyć bezeceństwa   zatem wpis dokonam późną nocą podczas gdy wyrostki spokojnie śpią  mający pewność że klasówki z matmy nie będzie - chyba zgrabnie to ująłem, bo gdybym  wyjaśnił że  należy mieć ukończone  osiemnaście lat, to smyki warowałyby pod kołderką  aż rodzice pogrążą się w głębokim śnie.)
Zatem...
Gargamel posiadający wiedzę tajemną z żabką w dłoni musi chuchnąć albo pocałować ją w pyszczek lub... w brzuszek.

wówczas może liczyć na taki efekt:
;o)

2017-03-15
12:06
Miałem na tym zakończyć, wpis-post-radę- objawienie ( do wyboru), ale w 'priva' korespondencji,  jakiś dobrze znany mi dowcipas ( lepiej brzmi jajcarz), dający od kilku lat popisy w jajcarskim forum, niestety szwabskim ( do  którego udziału w nim  bezskutecznie mnie namawia), bez pardonu pyta, czy umiem kumkać, i jak w żabim języku brzmią niektóre słowa,. lub hasła robiące wrażenie na żabciach , no to mu odpowiedziałem:
- Edwin dasz radę, ale musisz nauczyć się słowniczka na pamięć i według upodobania wyczarujesz; Rosjankę lub Niemkę lub Włoszkę lub Semitkę!
***

rere re  cym cym - krasawica
rere rere  putz putz putz -  wunderbar
Trico traco rere rere -  meraviglioso
Rere rere  erer erer -  ¹ 
מוכן
¹ Uważaj Edwin, tutaj koniecznie czytaj od tyłu!
Powodzenia w kumkaniu  ,  dasz radę, znasz języki, masz własny  staw , idzie wiosna, będziesz miał zajęcie powyżej możliwości!
Postscriptum
Na szwabskie strony nie namówisz mnie.
;o))))
.
Aleeee... zapraszam  na strony "black".

2017-07-09
Edwin ... chyba że gustujesz   w hawajskich pięknościach? - są słodsze od uprawianych tam najlepszych w świecie ananasów, Ty zaś nie jesteś ode mnie gorszym 'ananasem' zatem polecam,zwłaszcza ze względu na kompatybilność 'programów' !
Jeszcze to - sza!  Mordę w kubeł,  bo się Ana dowie.!
:o)))
***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz