Strony

23 lutego, 2017

Tłusty czwartek

2017-02-23
Temat tłustego czwartku jest  na razie tylko  jego zapowiedzią , a rozwinę go  wtedy, kiedy z patery   w znany powszechnie i wcale nie tajemniczy sposób  piramidka pączków zniknie.
Gdybym temat podjął jutro, zarzucono by mi, że  podjąłem się go  poniewczasie .
Zatem do... jutra (?)

Póki co,niech ucztują moje  świdrzyki , dla nich dzisiaj święto świeżego plastra marchewki.

Poniżej  biegacze skórzaste przy świeżej  moreli.
Smacznego -
bon appétit.


Influenza 2017

Szerokimi ramionami
Objęła mnie Influenza
Wredna miłość między nami
 Czy z Naprawy jej geneza?

Szaleje  zimnych dni końcem
Jak najeźdźca się panoszy
Przegrasz cholero ze Słońcem
Podła! wśród wielu rokoszy 

Trzeci tydzień walczę z tobą
Lecz ja ostanę się z tarczą
Zaś mary twoją ozdobą 
Nad tobą już psy warczą

   Będzie o pączkach, chociaż nie o takich jakie kojarzą się z tłustym  ćwiartkiem,  upss,  czwartkiem. 
Napomknę o pączkach cesarskich...
Ale  żeby  nie odbiegać od mojego leniwego charakteru, a w oczekiwaniu na lepsze dni ,nie będę się spieszył z dokończeniem, bo wcześniej serce a i myśl, już  do  Idus Martii pragnie...
cdn.

2017-03-21
Ma być o pączkach cesarskich  a ja rozczłonkowany między Swetoniuszem a Jerzym Heintze, oraz leksykonem  "Knaursa"  a kalendarzem astronomicznym, i obowiązkiem rozmieszczenia  dzisiaj budek lęgowych dla ptaków, akurat teraz nabrałem ochoty napisać o cesarskich pączkach. Ponieważ temat ten  z dozą, a może przewagą wesołości nie jest  aż tak bulwersujący, aż tak pilny, mimo że zobowiązuje do złożonej obietnicy, niechże jeszcze  troszeczkę - małe ciut ciut, odrobinkę, tyci tyci  czas  jak włos  w nosie bądź w innym zacisznym miejscu - niech poczeka.
cdn.

2017-03-22
Masz ci los! Tu odpowiem na  babską ciekawośc!

Potraktuj mnie jak niedołęgę
Tetryka co powoli fika...
Mimo to, po ten temat sięgnę 
Moja natura lubi brykać

Tylko ten czas jak Pendolino
Sunie po gładkim szybkim szlaku
A ja (wiesz sama Cud Dziewczyno)
Powtarzam... nie od razu Kraków
;o)*

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz